Hjelpesenter: Vanlige spørsmål

Her har vi samlet de hyppigst stilte spørsmålene fra våre kunder. Enten du lurer på hvordan du kontakter oss, trenger hjelp med en retur, vil vite hvor din ordre er, eller har støtt på problemer under bestillingen, kan du finne svaret her.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Hvordan kan jeg kontakte dere?

Du kan nå oss på telefonnummer 0431-72500, mandag til fredag (ikke på helligdager), mellom kl. 10:00-15:00.

Du kan også sende oss en e-post til info@minfot.se eller sende en melding/kommentere på våre sosiale medier Facebook og Instagram.

Vi svarer vanligvis på dine spørsmål via e-post og sosiale medier innen 24 timer på ukedager som ikke er helligdager.

Hvor lenge kan jeg returnere varer?

Du har alltid 14 dagers returrett fra det tidspunkt du mottok varen. Varen må være ubrukt og i originalemballasje. Du kan lese mer om vår returpolicy her.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Bruk alltid vår returetikett. I din leveranse har du mottatt en selvklebende returetikett sammen med en pakkseddel, der du på baksiden finner et skjema for din retur.

Fyll ut returblanketten og oppgi om det gjelder retur eller ombytning, samt årsak(er) til returen, og legg den i returpakken. Fest returfraktseddelen på utsiden av pakken.

Lever deretter pakken til en PostNord-ombudspost og bevar kvitteringen.

Varen skal returneres i uendret stand og i originalemballasjen. Husk alltid å beskytte emballasjen. Bruk alltid beskyttende emballasje og aldri teip direkte på produktemballasjen.

Har dere mottatt min retur?

Når vi har godkjent og behandlet returen din, mottar du en returbekreftelse via e-post med informasjon om at returen din er behandlet. Du vil også motta en e-post fra Qliro med informasjon om eventuell refusjon eller oppdaterte betalingsinformasjoner for bestillingen din.

Merk at dersom du har returnert flere artikler, kan det i enkelte tilfeller hende at du mottar flere e-poster, én for hver returnert vare.

En retur kan ta opptil 14 dager, fra du har levert returen hos en utleveringspartner til vi har behandlet den.

Kan man levere en retur fysisk til dere?

Nei, dessverre kan du ikke levere returen din fysisk til oss. Alle returer skal sendes til vårt lager i Helsingborg, og du bruker returfraktseddelen som fulgte med din levering.

Kan jeg kansellere min ordre etter at den er lagt?

Nei, det er ikke mulig å kansellere eller endre en ordre som har kommet inn til oss.

Om du angrer ditt kjøp, kan du sende bestillingen tilbake til oss umiddelbart etter mottak. Bruk den selvklebende returfraktseddelen som følger med leveransen og merk returformular på baksiden av pakkseddelen med «Retur» og angiv årsaken.

Hvorfor ble min ordre kansellert?

Det kan være flere grunner til at bestillingen din ble avbruttet, og vi anbefaler at du prøver å legge bestillingen på nytt og samtidig er oppmerksom på eventuelle feilmeldinger.

Hvis problemet vedvarer, ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg videre.

Hvor er min ordre?

Du kan spore din ordre via sporingslenken i leveransbekreftelsen. Leveransbekreftelsen sendes til e-postadressen du oppga ved bestilling, og e-posten sendes ut når din ordre forlater vårt lager. Hvis du ikke finner e-posten, sjekk gjerne din spam-mappe.

Hvis du ikke finner e-posten i din spam-mappe, eller ikke har mottatt e-posten i det hele tatt, vennligst kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg med å spore opp din ordre.

Hvorfor fikk jeg ingen rabattkode?

Har du oppgitt din e-postadresse i vår nettbutikk for å motta en rabattkode, men ikke mottatt den? Sjekk først din spam-mappe. Fant du den ikke der? Ta da kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Vær oppmerksom på at tilbudet kun gjelder nye kunder. Dersom du allerede har mottatt rabattkoden en gang, kan du dessverre ikke benytte deg av tilbudet på nytt.

Hvorfor virker ikke min rabattkode?

Hvis rabattkoden din ikke virker, kan det være flere grunner til det: rabattkoden gjelder kanskje ikke for det valgte produktet, gyldighetsperioden for rabattkoden er kanskje utløpt, rabattkoden er kanskje ikke korrekt fylt ut, eller rabattkoden er kanskje brukt ved et tidligere kjøp og gjelder bare ved ett kjøp.

Sjekk først om rabattkoden er korrekt oppgitt, at gyldighetsperioden er korrekt, at rabattkoden gjelder for valgt produkt/valgte produkter, eller om du har mottatt en feilmelding i kassen angående rabattkoden.

Har du fortsatt problemer med rabattkoden din, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Hvordan vet jeg om en vare er på lager?

Alle produktene i vår butikk har lagerinformasjon som du finner på hvert enkelt produkt. Vi har lagerførte varer som vi sender innen 1–3 virkedager, men også varer som vi bestiller, og som vi sender innen 2–5 virkedager.

Hvis du ikke finner det produktet eller den størrelsen du ønsker, kan du kontakte vår kundeservice for mer informasjon.

Trenger du informasjon på engelsk?

Har du spørsmål, bekymringer eller trenger du informasjon på engelsk, kan du kontakte vår kundeservice via e-post eller telefon. Vår kundeservice snakker engelsk og vil kunne hjelpe deg.

RING OSS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

SEND OSS EN E-POST

E-post: info@minfot.se
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.