Hjelpesenter: Levering

Her finner du all informasjon om våre leveringsalternativer, fraktkostnader og leveringstider. Vi vet at rask og sikker levering er viktig for deg som kunde, og derfor samarbeider vi med pålitelige leveringspartnere. På denne siden svarer vi på vanlige spørsmål om hvordan din ordre sendes, spores og hva du kan forvente av leveringstiden.

Om frakt

Hvilke leveringsmetoder kan jeg velge?

Du kan velge mellom tre forskjellige leveringsmetoder, med PostNord:

• PostNord Service Point (Levering til utleveringssted), levering skjer innen 1-2 virkedager til nærmeste utleveringssted.

• PostNord Paketbox (Leverans til nærmeste pakkeboks), levering skjer innen 1-2 virkedager med døgnåpen hentemulighet. For å kunne åpne lokket til pakkeboksen bruker du PostNord-appen og bekrefter med Bank-ID.

• PostNord Home - Hjemlevering. Denne tjenesten koster 89 kr ved kjøp over 599 kr og betyr at du selv kan velge dag og tid for din hjemlevering eller la pakken gå videre til et valgt utleveringssted.

Har dere gratis frakt?

Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 599 kr.

Hva er fraktkostnaden?

Ordre som er under 599 kr vil bli belastet med en fraktkostnad på 49 kr.

Får jeg dekket kostnadene for hjemlevering ved retur?

Fraktkostnaden for "PostNord Home - Levering til døra", som er en tilleggstjeneste, refunderes ikke ved retur.

Må jeg betale toll eller importavgifter?

Nei. Alle leveranser fra oss sendes fra vårt lager i Sør-Sverige.

Som kunde betaler du kun den angitte fraktomkostningen dersom du har handlet for under 599 kr eller valgt hjemlevering som tilleggstjeneste.

Til hvilke lander leverer dere?

Vi sender til Sverige, Norge, Danmark og Finland.

Svenske og finske kunder handler her på Minfot.se , mens kunder i Norge handler på Myfeet.no og kunder i Danmark handler på Minfot.dk .

Sender dere med ekspressfrakt?

Nei, dessverre kan vi ikke sende med ekspressfrakt.

Vi tilbyr leveringsmetodene PostNord Servicepoint, PostNord Paketbox eller PostNord Home - Levering til døren.

Om levering

Hvor lang tid tar det før jeg mottar min bestilling?

Har vi produktene på lager, sendes din bestilling innen 1-3 virkedager. Dersom det dreier seg om en vare som må bestilles, tar det 2-5 virkedager før vi sender bestillingen.

Informasjon om leveringstiden for hver vare finner du på produktsiden.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?

Når bestillingen forlater vårt lager, sender vi deg en e-post som bekrefter at bestillingen er på vei. E-posten inneholder en klikkbar sporingslenke, via denne kan du følge leveransen.

Hvis du ikke har mottatt e-posten innen den angitte leveringstiden, eller hvis du har andre spørsmål om bestillingen din, kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Hvordan leveres min bestilling?

Alle bestillinger leveres med PostNord, i henhold til den leveringsmetoden du valgte i kassen før du fullførte bestillingen. I kassen kan du velge mellom 3 forskjellige fraktmetoder.

Ordre med valgt fraktmetode PostNord Service Point leveres til nærmeste utleveringssted innen 1-2 virkedager. Du kan også endre utleveringssted i PostNord-appen.

Ordre med valgt fraktmetode PostNord Paketbox leveres til nærmeste pakkelager innen 1-2 virkedager. Du kan selv, via PostNord-appen, velge når du vil hente din ordre – døgnet rundt. PostNord-appen kreves for denne fraktmetoden.

Ordre med valgt fraktmetode PostNord Home - Hjemlevering, leveres i henhold til dine ønske. Dette skjer etter at du selv har svart på SMS-meldingen som sendes til det registrerte mobilnummeret, avsender PostNord, etter at bestillingen er sendt fra vårt lager. Denne tjenesten koster 89 kr ved kjøp over 599 kr.

Hvor lang tid har jeg på meg til å hente ut pakken min?

Du har 7 dager på deg til å hente pakken hos utleveringspunktet eller pakkelåsen, før pakken automatisk returneres til oss.

Vi tar ut en gebyr på 200 kr for ordrer som kommer tilbake uutleverte.

Jeg har ikke mottatt noen melding om min bestilling?

Start med å sjekke at mobilnummeret er korrekt på ordrebekreftelsen. Dersom det er feil, er det sannsynligvis grunnen til at du ikke har mottatt varsel. Leveransen kan også ha blitt forsinket hos PostNord av en eller annen grunn og ikke ha kommet frem innen angitt tid, men ring gjerne til vår kundeservice så hjelper vi deg med å spore leveransen.

Du kan også bruke PostNords app, der du enkelt kan spore dine forsendelser. Alle pakker som er knyttet til ditt mobilnummer eller e-postadresse vises automatisk i appen.

Jeg har ikke hentet ut bestillingen min, hva skjer da?

Etter at en ordre har ligget hos agenten eller i pakkelåsen i 7 dager og ikke er hentet ut i tide, returneres den tilbake til vårt lager.

Vær oppmerksom på at ved uhentede pakker vil vi belaste en avgift på 200 kr for frakt- og håndteringskostnader i forbindelse med returbehandlingen. Se våre kjøpsbetingelser .

Ønsker du å motta din bestilling på nytt, ber vi deg vennligst legge en ny ordre på vår hjemmeside.

Det mangler en vare i min bestilling, kan jeg få en ny?

Skulle noe mangle i leveransen, får du enten pengene tilbake eller sender vi det manglende til deg uten ekstra kostnad. Ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg umiddelbart.

Jeg har ikke mottatt varene jeg har bestilt?

Hvis du ikke har mottatt din bestilling innen den avtalte tid, vennligst kontakt vår kundeservice for mer informasjon.

Hvis en eller flere av varene midlertidig er utsolgt i vårt lager, vil vi informere deg via e-post.

Har du mottatt din bestilling, men mangler varer i pakken, vennligst kontakt vår kundeservice.

Min bestilling ble skadet under transport, hva skjer da?

Hvis pakken din er skadet når du henter den, sjekk om skaden også har påvirket innholdet og kontroller at ingenting mangler. Ved synlige skader eller manglende varer, anmeld skaden umiddelbart til utleveringspunktet og kontakt vår kundeservice. Vi hjelper deg videre.

Leverer dere til Åland og Svalbard?

Vi kan dessverre ikke levere til Åland.

For levering til Svalbard, vennligst kontakt vår kundeservice. Du kan nå oss på +46 101 887 988 eller info@myfeet.no.

Kan jeg endre leveringsadressen min etter at jeg har lagt inn bestillingen?

Nei.

Dessverre er det ikke mulig å foreta endringer i bestillingen etter at den er registrert hos oss, da den umiddelbart behandles i våre automatiske systemer.

Kan jeg ha en annen leveringsadresse enn fakturaadressen?

Ja.

Dette kan du endre i kassen før du fullfører bestillingen. Først fyller du inn dine opplysninger med e-postadresse og postnummer.

Deretter går du til "Fakturaadresse" og velger mellom alternativene "Samme som leveringsadresse" eller "Bruk en annen fakturaadresse".

Hvordan fungerer hjemlevering?

Når bestillingen din er på vei til deg, mottar du en lenke via SMS fra PostNord. Du klikker på lenken for å velge dag og tid for hjemlevering, eller, dersom du foretrekker det, velge at bestillingen sendes videre til en utleveringssted.

Du velger fraktmetoden i kassen når du fullfører bestillingen. Den heter PostNord Home - Hemleverans og koster 89 kr ved kjøp over 599 kr.

RING OSS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

SEND OSS EN E-POST

E-post: info@minfot.se
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.