Hjelpesenter: Levering
Her finner du all informasjon om våre leveringsalternativer, fraktkostnader og leveringstider. Vi vet at rask og sikker levering er viktig for deg som kunde, og derfor samarbeider vi med pålitelige leveringspartnere. På denne siden svarer vi på vanlige spørsmål om hvordan din ordre sendes, spores og hva du kan forvente av leveringstiden.
Om frakt
Hvilke leveringsmetoder kan jeg velge?
Vi sender din bestilling med Bring og leverer til nærmeste Bring-postkontor/post i butikk for henting.
Har dere gratis frakt?
Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over 599 kr.
Hva er fraktkostnaden?
Ordre som er under 599 kr vil bli belastet med en fraktkostnad på 59 kr.
Får jeg dekket kostnadene for hjemlevering ved retur?
Vi tilbyr dessverre ikke hjemlevering i Norge. Dersom du velger å returnere en vare, betaler du selv for returfrakten.
Må jeg betale toll eller importavgifter?
Nei. Alle leveranser fra oss sendes fra vårt lager i Sverige. Som kunde betaler du kun oppgitt frakt hvis du handlet under 599 NOK. Ingen andre gebyrer belastes.
Sender dere med ekspressfrakt?
Nei, vi kan dessverre ikke sende ekspressfrakt. Vi tilbyr standard leveringsmetoder med Bring.
Om levering
Hvor lang tid tar det før jeg mottar min bestilling?
En bestilling sendes fra oss innen 1-3 virkedager (lagervarer) eller 2-5 virkedager (bestillingsvarer).
Hvis det av en eller annen grunn tar tid før vi kan sende bestillingen din, vil vi kontakte deg via e-post.
Hvordan kan jeg spore min bestilling?
Når bestillingen din forlater vårt lager, sender vi ut en e-post om at bestillingen din er på vei. I den e-posten er det en klikkbar sporingslenke og via lenken kan du følge leveringen din.
Hvis du ikke har mottatt e-posten innen angitt leveringstid eller har andre spørsmål om bestillingen din, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.
Hvordan leveres min bestilling?
Alle bestillinger leveres med Bring, i henhold til den leveringsmetoden du valgte i kassen før du fullførte bestillingen.
Hvor lang tid har jeg på meg til å hente ut pakken min?
Du har 7 dager på deg til å hente pakken din hos agenten før pakken returneres automatisk til oss. Vi krever et gebyr på 200kr for bestillinger som kommer tilbake uavhentet.
Jeg har ikke mottatt noen melding om min bestilling?
Start med å sjekke at mobilnummeret på ordrebekreftelsen stemmer. Hvis det er feil, er det sannsynligvis derfor du ikke har mottatt et varsel.
Leveringen kan også ha blitt forsinket hos Bring av en eller annen grunn og ikke kommet innen angitt tid, men ring gjerne vår kundeservice så hjelper vi deg med å spore leveringen din.
Jeg har ikke hentet ut bestillingen min, hva skjer da?
Etter at en ordre har ligget hos agenten eller i pakkelåsen i 7 dager og ikke er hentet ut i tide, returneres den tilbake til vårt lager.
Vær oppmerksom på at ved uhentede pakker vil vi belaste en avgift på 200 kr for frakt- og håndteringskostnader i forbindelse med returbehandlingen. Se våre kjøpsbetingelser .
Ønsker du å motta din bestilling på nytt, ber vi deg vennligst legge en ny ordre på vår hjemmeside.
Det mangler en vare i min bestilling, kan jeg få en ny?
Hvis noe mangler på bestillingen din, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg umiddelbart, ved å refundere eller kreditere fakturaen.
Jeg har ikke mottatt varene jeg har bestilt?
Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen den tiden vi har lovet, vennligst kontakt vår kundeservice for mer informasjon.
Hvis noen av varene midlertidig mangler fra vårt lager, vil vi varsle deg via e-post.
Hvis du har mottatt bestillingen din, men det mangler varer i forsendelsen, vennligst kontakt vår kundeservice.
Min bestilling ble skadet under transport, hva skjer da?
Hvis pakken din er skadet når du henter den, sjekk om skaden også har påvirket innholdet og sørg for at ingenting mangler.
Dersom skaden er betydelig eller noe har forsvunnet – send krav direkte til representanten og kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg videre.
Leverer dere til Åland og Svalbard?
For levering til Svalbard, vennligst kontakt vår kundeservice. Du kan nå oss på +46 101 887 988 eller info@myfeet.no
Kan jeg endre leveringsadressen min etter at jeg har lagt inn bestillingen?
Nei.
Dessverre er det ikke mulig å gjøre noen endringer i bestillingen når den først er registrert hos oss fordi den umiddelbart begynner å bli håndtert i våre automatiske systemer.
Kan jeg ha en annen leveringsadresse enn fakturaadressen?
Ja.
Dette endrer du i kassen, under nr. 4 - Fullfør bestilling, ved først å fylle inn dine detaljer med e-postadresse og postnummer. Du kan deretter endre leveringsdetaljene for bestillingen din ved å klikke "Endre" i Leveringsboksen.
Hvordan fungerer hjemlevering?
Per i dag kan vi dessverre ikke tilby hjemlevering.
RING OSS
Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15
SEND OSS EN E-POST
E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.