Hjelpesenter: Andre spørsmål

Her har vi samlet svar på andre spørsmål som kan dukke opp angående våre produkter, tjenester og din handleopplevelse. Vi vil at du skal få all den informasjonen du trenger, og hvis du ikke finner svaret her, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. Vi er her for å hjelpe deg!

Annet

Må jeg logge inn hos dere?

Nei. Du trenger ikke å logge inn for å handle hos oss.

Hvordan vet jeg om en vare er på lager?

På produktsiden for valgt vare kan du se hvilke størrelser som er tilgjengelige for bestilling.

De størrelsene som vises og kan velges, er de artiklene vi har på lager. Hvis din størrelse er grå, kan du ved å klikke på den se en eventuell dato for når den kommer tilbake på lager. På enkelte artikler kan du også se en knapp med teksten "Varsle meg". Da kan du oppgi din e-postadresse og motta en e-post så snart den aktuelle artikkelen eller størrelsen er på lager.

Har du spørsmål om en bestemt størrelse eller sko, kontakt da vår kundeservice, så hjelper vi deg videre.

Hvordan oppretter jeg en størrelsesvarsling?

For produkter som kan komme tilbake i lager, kan du registrere din e-postadresse via knappen "varsel meg" for å motta en e-postvarsel når produktet er på lager igjen. Du kan også kontakte vår kundeservice, så kan vi hjelpe deg med varsler og sjekke om produktet du vil ha kommer tilbake i lager.

Har dere noen fysiske butikker eller forhandlere?

Nei, vi har ingen fysiske butikker eller forhandlere. All vår salgsvirksomhet foregår via vår hjemmeside, og du har alltid 14 dagers angrsrätt, gratis bytter og en enkel returprosess. Dette gjør det enkelt for deg å bestille produktene du ønsker hjem og prøve dem i ro og orden.

Hvordan vet jeg at mine opplysninger er trygge hos dere?

Vi strever alltid etter å opprettholde et høyt nivå av databeskyttelse med hensyn til din personlige integritet.

I samsvar med GDPR behandler vi personopplysninger med samtykke fra de berørte personene og deler kun informasjon med de databehandlere som ved behov behandler dine opplysninger, for eksempel i forbindelse med ordreleveranser, betalingsløsninger som Qliro eller teknisk support.

Du kan lese vår personvernsbelegg her.

Spørsmål angående gavekort

Jeg vil kjøpe et gavekort, hvordan gjør jeg det?

For å kjøpe en gavekort, gjør du som følger:

1. Gå til siden for gavekort .
2. Velg ønsket beløp for gavekortet. Vi tilbyr beløpene 300, 500, 1000 og 1500 kr.
3. Legg gavekortet til i handlekurven din og gå deretter til kassen.
4. Avslutt kjøpet ved å velge betalingsmetode, fylle inn dine opplysninger og bekrefte kjøpet.

Når kjøpet er fullført, vil gavekortet bli sendt til din angitte e-postadresse innen 15 minutter, med en unik gavekortkode. Ønsker du å gi gavekortet videre, kan du enkelt dele e-posten med koden eller skrive den ut.

Gavekort kan kun leveres digitalt.

Jeg har ikke mottatt mitt gavekort?

Sjekk at det står riktig e-postadresse på ordrebekreftelsen, og hvis det gjør det, sjekk spam-mappa for å se om e-posten har havnet der. Dersom problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Hvordan bruker jeg mitt gavekort?

Når du kommer til kassen, angir du ditt gavekortnummer i trinn 2 (du kan gjerne skrive inn flere, hvis du har mer enn ett gavekort), og beløbet trekkes deretter fra det totale beløb på ordren.

Hvorfor fungerer ikke mitt gavekort i kassen?

Hvis det ikke er mulig å oppgi gavekortnummeret i kassen, kan det skyldes at nummeret er feil. Vennligst sjekk en gang til at alle sifrene er korrekte og at det ikke er mellomrom noe sted. Våre gavekort er gyldige i to år etter kjøpsdato. Er de eldre enn det, kan de ikke brukes.

Hvis du fremdeles ikke kan tast inn gavekortnummeret i kassen, selv om gavekortet er gyldig og nummeret er korrekt tastet inn, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Hvor lenge er gavekortet gyldig?

Verdikoden på gavekortet er gyldig i 2 år.

Kan man få et fysisk gavekort?

Nei.

Våre gavekort sendes kun ut digitalt til den e-postadressen du oppga ved bestilling.

Mitt digitale gavekort er borte, hva gjør jeg?

Hvis du ikke finner ditt digitale gavekort i e-posten din, kontakt vår kundeservice via telefon eller e-post, så hjelper vi deg.

RING OSS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

SEND OSS EN E-POST

E-post: info@minfot.se
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.