Hjelpesenter: Andre spørsmål
Her har vi samlet svar på andre spørsmål som kan dukke opp angående våre produkter, tjenester og din handleopplevelse. Vi vil at du skal få all den informasjonen du trenger, og hvis du ikke finner svaret her, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. Vi er her for å hjelpe deg!
Andre spørsmål
Må jeg logge inn hos dere?
Nei. Du trenger ikke å logge inn for å handle hos oss.
Hvordan vet jeg om en vare er på lager?
På produktsiden for den valgte varen kan du se hvilke størrelser som er tilgjengelige for bestilling. Størrelsene som er synlige og valgbare er varene som vi har på lager.
Har du spørsmål om en bestemt størrelse eller sko, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg videre.
Hvordan oppretter jeg en størrelsesvarsling?
Har du spørsmål om en bestemt størrelse eller sko, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg videre.
Har dere noen fysiske butikker eller forhandlere?
Nei, vi har ingen fysiske butikker eller forhandlere. All vår salgsvirksomhet foregår via vår hjemmeside, og du har alltid 14 dagers angrsrätt, gratis bytter og en enkel returprosess. Dette gjør det enkelt for deg å bestille produktene du ønsker hjem og prøve dem i ro og orden.
Hvordan vet jeg at mine opplysninger er trygge hos dere?
Vi strever alltid etter å opprettholde et høyt nivå av databeskyttelse med hensyn til din personlige integritet.
I samsvar med GDPR behandler vi personopplysninger med samtykke fra de berørte personene og deler kun informasjon med de databehandlere som ved behov behandler dine opplysninger, for eksempel i forbindelse med ordreleveranser, betalingsløsninger som Klarna eller teknisk support.
Du kan lese vår personvernsbelegg her.
Spørsmål angående gavekort
Jeg vil kjøpe et gavekort, hvordan gjør jeg det?
For å kjøpe en gavekort, gjør du som følger:
1. Gå til siden for gavekort.
2. Velg ønsket beløp for gavekortet. Vi tilbyr beløpene 300, 500, 1000 og 1500 kr.
3. Legg gavekortet til i handlekurven din og gå deretter til kassen.
4. Avslutt kjøpet ved å velge betalingsmetode, fylle inn dine opplysninger og bekrefte kjøpet.
Når kjøpet er fullført, vil gavekortet bli sendt til din angitte e-postadresse innen 15 minutter, med en unik gavekortkode. Ønsker du å gi gavekortet videre, kan du enkelt dele e-posten med koden eller skrive den ut.
Gavekort kan kun leveres digitalt.
Jeg har ikke mottatt mitt gavekort?
Sjekk at det står riktig e-postadresse på ordrebekreftelsen, og hvis det gjør det, sjekk spam-mappa for å se om e-posten har havnet der. Dersom problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.
Hvordan bruker jeg mitt gavekort?
Når du kommer til kassen, skriver du inn gavekortnummeret ditt i feltet "rabattkode og gavekort" og klikker deretter på "bruk" (du kan legge inn flere hvis du har mer enn ett gavekort), hvoretter beløpet trekkes fra totalbeløpet for bestillingen.
Hvorfor fungerer ikke mitt gavekort i kassen?
Hvis det ikke er mulig å oppgi gavekortnummeret i kassen, kan det skyldes at nummeret er feil. Vennligst sjekk en gang til at alle sifrene er korrekte og at det ikke er mellomrom noe sted. Våre gavekort er gyldige i to år etter kjøpsdato. Er de eldre enn det, kan de ikke brukes.
Hvis du fremdeles ikke kan tast inn gavekortnummeret i kassen, selv om gavekortet er gyldig og nummeret er korrekt tastet inn, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.
Hvor lenge er gavekortet gyldig?
Verdikoden på gavekortet er gyldig i 2 år.
Kan man få et fysisk gavekort?
Nei.
Våre gavekort sendes kun ut digitalt til den e-postadressen du oppga ved bestilling.
Mitt digitale gavekort er borte, hva gjør jeg?
Hvis du ikke finner ditt digitale gavekort i e-posten din, kontakt vår kundeservice via telefon eller e-post, så hjelper vi deg.
RING OSS
Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15
SEND OSS EN E-POST
E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.