Hjelpesenter: Rabatter og tilbud
Har du spørsmål om gjeldende kampanjer, rabattkoder og tilbud? Vi forklarer hvordan du bruker rabattkoder, hva som gjelder for kampanjeprodukter, rabatterte priser og svarer på vanlige spørsmål om våre tilbud.
Om tillbud og rabatter
Har dere noen rabatter jeg kan dra nytte av?
Som ny kunde kan du registrere deg for vårt nyhetsbrev og få 10% rabatt på ditt første kjøp. Rabattkoden gjelder alle ordinære priser men kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller kampanjer.
Når du har skrevet inn e-postadressen din i pop-up-boksen eller nederst på siden vår, vil rabattkoden bli sendt i en e-post til oppgitt adresse.
Etter det vil du motta løpende informasjon fra oss, og dette er den beste måten å ikke gå glipp av tilbud, rabatter eller kampanjer på.
Må jeg registrere meg for nyhetsbrevet for å få velkomstrabatten, før jeg fullfører mitt kjøp?
Ja. Velkomstrabatten trekkes ikke automatisk når du gjør din første bestilling, du må oppgi rabattkoden som sendes til din epost etter at du har registrert deg for nyhetsbrevet.
Hvordan bruker jeg rabattkodene deres?
Du må registrere rabattkodene som sendes med våre utsendelser og nyhetsbrev i kassen før du fullfører bestillingen.
Under nr. 1 - Din handlekurv finner du en boks som heter "Skriv inn rabattkode". Du klikker på den og så kommer en annen boks opp, hvor det står "Har du en rabattkode? Skriv inn koden her", der skriver du inn koden din og trykker så OK. Du kan da se hvor mye som er trukket og totalbeløpet på bestillingen justeres til riktig beløp.
Rabattkodene er knyttet til et bestemt nyhetsbrev og kan ikke brukes på andre produkter enn de som er aktuelle for den respektive utsendelsen.
Hvorfor kan jeg ikke bruke rabattkoden på min bestilling?
Hvis rabattkoden du oppga ikke fungerer, kan det skyldes en rekke forskjellige ting.
– Artikkelen er allerede redusert i pris. Rabattkoden kan ikke kombineres med salgsprodukter, kampanjer eller mengderabatter
– Rabatten gjelder ikke den valgte artikkelen, sjekk at den gjelder det du ønsker
– Rabattkoden er allerede brukt
– Gyldighetsperioden er utløpt. Rabattkoden er knyttet til en kampanje med en bestemt start- og sluttdato hvor tiden har gått.
Har du spørsmål angående rabattkoder eller om en kode ikke fungerer av andre grunner enn disse, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.
Hvorfor virker ikke min rabattkode?
Hvis rabattkoden ikke fungerer i kassen, kan du starte med å sjekke følgende:
- Er koden fremdeles gyldig? Våre rabattkoder har alltid en utløpsdato.
- Har du brukt denne koden før? Noen rabattkoder kan bare brukes én gang.
- Er koden skrevet inn riktig? Sjekk at det ikke har sneket seg inn stavefeil eller ekstra mellomrom.
Hvis du fortsatt har problemer, ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Kan jeg bruke samme rabattkode på min bytes-bestilling?
Hvis rabatttilbudet du opprinnelig mottok fortsatt er gyldig og du ønsker å bytte, kan du bruke samme rabattkode igjen når du legger inn bytteordren. Dersom den spesifikke rabattkoden du brukte kun gjelder for ett kjøp eller om tilbudet er utløpt, vennligst kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.
Tilbud & kampanjer
Jeg har nettopp bestilt en vare, men nå er den billigere?
Prisene på produktene våre kan endres over tid på grunn av ulike faktorer som leverandørpris og valutaendringer, men også som følge av kampanjer og andre markedsføringsaktiviteter.
Dersom en prisjustering til lavere pris skjedde i etterkant innen 30 dager etter at du la inn bestillingen, er du velkommen til å kontakte oss så kan vi hjelpe deg med dette.
Kan jeg kombinere rabatter og gavekort?
Ja. Det er helt fint å kombinere rabatter og gavekort når du bestiller hos oss.
Kan rabattkodene kombineres med andre tilbud/kampanjer?
Nei. Våre rabattkoder gjelder kun produkter med ordinære priser og det er ikke mulig å kombinere ulike tilbud med hverandre.
Kan jeg velge mellom alle sokker og støttestrømper for å få mengderabatten?
Ja, alle sokker og støttesokker er inkludert i vår mengderabatt og hver vare teller som ett stykke. Det betyr at for å få mengderabatt på for eksempel en 5-pakning støttesokker, må du kjøpe minst tre 5-pakninger.
Har dere en kundeklubb?
Nei, men som abonnent av vårt nyhetsbrev mottar du ukentlige e-poster fra oss med unike tilbud, kampanjer og nyheter.
Du registrerer deg for vårt nyhetsbrev ved å skrive inn din e-postadresse nederst på vår hjemmeside, og du vil da motta en rabattkode via e-post som gir deg 10% rabatt på ditt første kjøp. Merk at denne velkomstrabatten kun gjelder nye abonnenter. Ønsker du hjelp med å registrere din e-postadresse, kontakt gjerne vår kundeservice.
Nyhetsbrev
Hvordan kan jeg motta deres nyhetsbrev?
Du kan registrere deg for vårt nyhetsbrev ved å skrive inn din e-postadresse nederst på vår hjemmeside. Du kan også kontakte kundeservice dersom du ønsker å bli abonnent.
Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet?
Nederst i nyhetsbrevet finner du en lenke som du klikker på for å melde deg av nyhetsbrevet.
Du kan også kontakte vår kundeservice via telefon eller e-post, så hjelper vi deg.
RING OSS
Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15
SEND OSS EN E-POST
E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.