Hjelpesenter: Bestillinger

Å handle hos oss er enkelt! Her finner du all informasjon du trenger om hvordan bestillinger fungerer. Har du spørsmål eller trenger du hjelp under kjøpet, er vår kundeservice her for å hjelpe deg.

Slik handler du

Hvordan kan jeg handle hos dere?

Du trenger både e-postadresse og BankID for å handle hos oss.

Når du har funnet produktet/produktene du ønsker å kjøpe, velg eventuelt størrelse og trykk så "Legg i handlekurv". Du kan da velge å fortsette å handle eller gå til kassen.

Øverst til høyre på siden finner du handlekurven din som viser antall produkter du har lagt til og hvis du klikker på handlekurven vil du også se summen av bestillingen din.


Når du er ferdig går du til kassen hvor du legger inn kundeopplysningene dine, velger ønsket betalingsmetode via Klarna og fullfører bestillingen. I noen tilfeller vil du bli bedt om å bekrefte kjøpet med BankID.

Når du har fullført kjøpet, sendes en ordrebekreftelse umiddelbart til din angitte e-postadresse.

Må jeg registrere meg på dere sider for å kunne bestille?

Nei. Du trenger ikke registrere deg for å bestille.

Hvorfor må jeg oppgi et mobilnummer i kassen? Jeg har ikke mobiltelefon.

Mobilnummer trengs for at du skal kunne få en varsling på SMS når bestillingen din har nådd ditt lokale utleveringssted.

Hva menes med at et produkt er en bestillingsvare?

Dersom et produkt har status "Bestillingsvare", er det ikke på vårt lager, men bestilles hjem fra en av våre leverandører umiddelbart etter at du har gjort kjøpet.

Bestilte varer sendes fra oss innen 2-5 arbeidsdager.

Blir varen reservert når man legger den i handlekurven?

Nei. Et produkt er ikke reservert når det kun er lagt i handlekurven eller er i kassen.

Kan jeg reservere et produkt hos dere?

Det er ikke mulig å reservere et produkt på nettsiden.

Men ta gjerne kontakt med vår kundeservice så kan vi hjelpe deg med en forhåndsbestilling, for eksempel hvis du vil være garantert å motta et produkt så snart vi får det tilbake på lager.

Kan jeg forhåndsbestille en vare?

Ja, det er mulig å forhåndsbestille en vare som skal være på lager.

Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg med dette. Du må gjennomføre bestillingen selv via Klarna og derfor er BankID og e-postadresse nødvendig.

Kan jeg få hjelp med å legge en bestilling?

Ja, hvis du vil, kan vi legge inn en bestilling for deg, men du må godkjenne den selv.

Når vi har registrert bestillingen din og all nødvendig informasjon, vil en e-post bli sendt fra Klarna til deg. E-posten inneholder en lenke og via den fullfører du bestillingen din ved å velge betalingsmetoden du ønsker.

For at vi skal kunne hjelpe deg med dette trenger du en e-postadresse og BankID


Kan man handle i en fysisk butikk?

Nei, vi har dessverre ikke fysiske butikker i Norge. Du kan kun kjøpe våre produkter via vår nettside, www.myfeet.no

Jeg har et firma, kan jeg handle hos dere?

Ja, du kan handle som en bedrift. Det som kreves er at bedriften har et organisasjonsnummer, og må være registrert hos Klarna da verifisering i kassen er nødvendig

Når du kommer til kassen, fyller du inn opplysningene dine under levering og oppgir bedriftsnavnet. Deretter følger du de resterende
stegene og klikker videre på "betal nå". Organisasjonsnummeret fyller du inn etter at du har klikket deg videre via knappen "betal nå".

Bestilling - om din ordre

Jeg klarer ikke å fullføre bestillingen i kassen, hvorfor?

Først av alt, sjekk at du har fylt ut alle opplysninger riktig ved bestilling.

Andre grunner til at en ordre ikke kan fullføres kan være:

- En midlertidig feil i betalingsprosessen
- Rabattkode er ugyldig
- Driftsforstyrrelse

Når du har sjekket punktene nevnt ovenfor, prøv igjen. Du kan også prøve å legge inn bestillingen via en annen enhet, for eksempel en datamaskin, mobiltelefon osv.

Hvis problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Kan jeg endre leveringsadressen ved bestilling?

Ja, du kan angi en annen leveringsadresse før du fullfører bestillingen ved å fylle ut ønsket leveringsinformasjon under "levering".

Du kan også velge før du fullfører bestillingen om du ønsker samme faktureringsadresse som leveringsadresse eller ikke. Du gjør dette ved å klikke på et av alternativene under "faktureringsadresse" i kassen.

Jeg har skrevet feil opplysninger på bestillingen, kan jeg endre det?

Nei, det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer, tillegg eller kansellere bestillingen etter at den er fullført da behandlingen i våre automatiske systemer starter umiddelbart.

Hvordan vet jeg at bestillingen min er mottatt?

Etter å ha fullført bestillingen korrekt, vil du motta en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga ved kjøpstidspunktet.

Hvis du ikke finner en ordrebekreftelse, sjekk først spam eller søppelpost i e-posten din, før du gjør et nytt forsøk.

Hvorfor har jeg ikke mottatt noen ordrebekreftelse?

Manglende ordrebekreftelse skyldes enten at e-postadressen er feil, eller at ordren ikke ble fullført på riktig måte. Start med å sjekke at e-posten med ordrebekreftelsen ikke har havnet i søppelpostmappen. Finner du den ikke der heller, ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg videre.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar min bestilling?

En bestilling sendes fra oss innen 1-3 virkedager (lagerførte varer) eller 2-5 virkedager (varer som skal bestilles).

Regn også med at Bring har en leveringstid på 1-2 virkedager etter at bestillingen har forlatt vårt lager.

Skulle det av en eller annen grunn ta lengre tid enn planert før vi kan sende din bestilling, vil vi kontakte deg via e-post.

Kan dere sende to forskjellige bestillinger i samme pakke?

Nei.

Vi klarer dessverre ikke å kombinere to forskjellige bestillinger i en og samme pakke.

Hvorfor ble min bestilling kansellert?

Hvis bestillingen din må kanselleres, kan det skyldes at varen du bestilte ikke lenger er tilgjengelig.
Skulle dette skje vil vi kontakte deg via e-post eller telefon og vi hjelper deg gjerne med å finne et tilsvarende produkt.

Hva skjer hvis en vare jeg har bestilt viser seg å være utsolgt?

Hvis vi ikke kan levere bestillingen din i henhold til vilkårene vi har spesifisert, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon.

RING OSS

Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15

SEND OSS EN E-POST

E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager.