Vanlige spørsmål

Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra kundene våre. Enten du lurer på hvordan du kontakter oss, trenger hjelp med en retur, vil vite hvor bestillingen din er, eller har støtt på problemer under bestillingen, kan du finne svaret her.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ved kjøp av julegaver tilbyr vi forlenget retur- og bytterett til 2025-01-15. Obs! Produktet må være ubrukt, og skoeske eller annen produktforpakning må være intakt for at du skal kunne returnere den.

Du kan nå oss på telefonnummer +46 101 887 988, mandag til fredag (unntatt høytidsdag), mellom kl. 10.00-15.00.

Du kan også maile oss på info@myfeet.no eller sende en melding/kommentar på våre sosiale medier Facebook og Instagram.

Vi svarer vanligvis på spørsmålene dine via e-post og sosiale medier innen 24 timer på hverdager.

Du har alltid 14 dagers returrett fra du mottar varen din.

Produktet må være i ubrukt stand og i originalemballasje. Du kan lese mer om vår returpolicy her.

Bruk alltid vår returfraktseddel - i din leveranse har du fått en pakkseddel, hvor det nederst på baksiden er en returfraktseddel.

Fyll ut returskjemaet og legg dette i returpakken. Klipp av adresseetiketten og teip på utsiden av pakken. Så leverer du inn pakken til nærmeste post-i-butikk for Bring/Posten, og lagre innleveringskvittering.

Kostnaden for retur er 69 NOK og belastes i etterkant
(ved bytte eller klage er returen gratis). Produktet skal returneres i uendret stand og i originalemballasje. Husk alltid å beskytte emballasjen. Bruk alltid beskyttende emballasje og teip aldri produktemballasjen.

Når vi har godkjent og behandlet returen din, vil du motta en returbekreftelse sendt til deg på e-post, med informasjon om at returen din er behandlet. Du vil også motta en e-post fra Klarna med informasjon om mulig refusjon eller informasjon om oppdatert betalingsinformasjon for din bestilling.

Merk at dersom du har returnert flere varer, kan du i noen tilfeller motta flere e-poster per returnert vare.

En retur kan ta opptil 14 dager, fra du leverte inn returen til en agent/utleveringssted til den er behandlet av oss.

Nei, dessverre kan du ikke levere din retur fysisk til oss siden vi er en netthandel med lagerhåndtering i Sverige.

Nei, det er ikke mulig å kansellere eller gjøre endringer i en bestilling som er mottatt av oss.

Hvis du angrer på kjøpet, kan du sende bestillingen tilbake til oss umiddelbart etter at du har mottatt den. Du bruker returfraktseddelen som finnes på baksiden av pakkseddelen og oppgir returkode 02 for Retur.

Det kan være flere årsaker til at bestillingen din er kansellert og vi anbefaler at du prøver å legge inn bestillingen på nytt og samtidig ta hensyn til eventuelle feilmeldinger.

Hvis problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg videre.

Du kan følge og spore bestillingen din via sporingslenken i leveringsbekreftelsen.

Leveringsbekreftelsen sendes til epostadressen du oppga da du la inn bestillingen og bekreftelsen sendes ut når bestillingen din er sendt fra vårt lager.

Hvis du ikke finner e-posten, sjekk søppelmappen din. Hvis du ikke finner e-posten, eller ikke har mottatt e-posten i det hele tatt, vennligst kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg med å spore bestillingen din.

Hvis du har oppgitt epostadressen din i butikken vår for å motta en rabattkode, men ikke har mottatt den, start med å sjekke søppelpostmappen din i e-posten.

Hvis du ikke finner e-posten der, vennligst kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Husk at tilbudet kun gjelder nye kunder, har du allerede mottatt rabattkoden én gang kan du dessverre ikke bruke tilbudet igjen.

Hvis rabattkoden din ikke fungerer, kan det være ulike årsaker til dette: at rabattkoden ikke gjelder for det valgte produktet, at gyldighetsperioden for rabattkoden er utløpt, at rabattkoden ikke er korrekt oppgitt eller at rabattkode er brukt i et tidligere kjøp og er kun gyldig for ett kjøp .

Sjekk først om rabattkoden er korrekt oppgitt, at gyldighetsperioden er riktig, at rabattkoden gjelder det/de valgte produktet eller om du har fått feilmelding i kassen angående rabattkoden.

Hvis du fortsatt har problemer med rabattkoden din, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Alle produktene i vår butikk har lagerinformasjon, som du finner på hvert enkelt produkt.

Vi har lagervarer som vi sender innen 1-3 hverdager, men også varer på bestilling som vi sender innen 2-5 hverdager.

Finner du ikke varen eller størrelsen du ønsker, kan du kontakte vår kundeservice for å få mer informasjon.

If you have any questions, concerns or need any information in English you can contact our customer service via email or phone. Our customer service speak English and will be able to help you.

Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg med dine spørsmål.


RING OSS

Telefon: +46 101887988
Mandag-fredag kl. 10-15



MAIL OSS

E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager