Returinformasjon
Retur- och bytterett i 14 dager.
Varen skal være ubrukt samt i sin originalemballasje. Du som kunde står for returfrakten.
På grunn av hygieniske årsaker er strømper et unntak fra returretten. Ved retur av strømper skal de være i uforandret stand, ubrukt og i originalemballasjen. Det samme gjelder såler og hudpleieprodukter.
Returer fra Norge till Sverige kan noen ganger forsinkes av tollvesendet. Husk å sette faktura fra Klarna på pause.
Retur sker på følgende måte:
Bruk alltid vår returetikett – i leveransen din har du mottatt en følgeseddel, der på baksiden er det et returskjema og en returetikett. Fyll ut returskjemaet og legg i returpakken, fest deretter returetiketten på utsiden av pakken og levere den til et Bring-ombud.
Kostnaden for retur er 69kr og debiteres i etterhånd. (gjelder ikke ved bytte eller reklamsjon, da er returen kostnadsfri)
Dette skal finnes i returpakken:
- Produkten/produktene du vil returnere, ubrukt
- Produktens originalemballasje
- Ditt ordre- og kundenummer (står på følgeseddel)
- Ditt navn
Obs! Pakk din retur godt for å minske risken for skader. Bruk eksempelvis den posen og ev. bobleplast som følger med din leveranse eller noen annet beskyttende emballasje for å ikke ødelegge original emballasjen. Tape heller aldri direkte på original emballasjen. Prisavdrag/debitering kan gjøres om en returnert pakke er skadet pga bristende förpackning är grovt skadad pga bristande emballering. Produktpakken eller skokartongen får ikke savnes i returen.
Informasjon for bytte:
Ved ønsket bytte ber vi deg vennligst registrera en ny beställning på produkten/produktene som du vil bytte til. Din bestilling sendes direkte innom den angitte leveransetiden og du får en ny faktura via Klarna avhengig på hvilket betalingsalternativ du velger.
Observere at du ved et bytte kommer til å få en ny faktura eller ny kvittering beroende på hvilke betalingsmetoder du velger via Klarna. Så snart vi har tatt imot din retur kommer din første faktura eller betaling å krediteres eller betales tilbake (om den allerede er betalt).
Informasjon for reklamasjon:
Vil du reklamere et produkt som på noen måte er defekt eller feilaktig i sin produksjon? Kontakte vår kundetjeneste for å få en returetikett sendt til deg. Kontakt oss på tel: telefon +46 101 887 988 (Åpningstider 10-15 hverdager) eller via epost info@myfeet.no Med returetiketten sender du tilbake produkten du ønsker reklamere kostnadsfritt. For at en reklamasjon skal kunne godkjennes behøver vi få inn produkten for undersøkning.
Tilbakebetaling ved retur:
All tilbakebetaling og kreditering av fakturaer skjer via Klarna. Du får alltid en bekreftelse på at din retur er mottatt og behandlet til den epostadresse som du har angitt i forbindelse med din bestilling.
Har du spørsmål angående din faktura eller tilbakebetaling, kontakte Klarnas kundeservice.