Retur, bytte & reklamasjon

Vi ønsker at du skal føle deg helt fornøyd med kjøpet ditt. Her finner du informasjon om hvordan du returnerer, bytter en vare eller reklamerer på et produkt hvis noe ikke ble som du hadde tenkt.

Returer & bytter

Vi har et automatisert robotlager som behandler bestillingen din umiddelbart.

Hvis du vil vite mer om bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice.

Du har også alltid mulighet for 14 dagers retur eller bytterett.

Ved retur belastes en returfraktkostnad på 69 NOK som belastes i etterkant, etter at vi har mottatt din retur og returhåndteringen er fullført.

Ja, hos oss har du alltid 14 dagers åpent kjøp og gratis bytte.

Vær oppmerksom på at produktet(e) må være ubrukt ved retur eller bytte. For hygieneartikler og beskyttelse som støttestrømper, sokker og lignende skal emballasjen være ubrutt og produktet helt ubrukt ved retur av hygieniske årsaker.

Originalemballasjen, som skoesken eller annen originaleske, må være intakt og uskadet. Hvis originalemballasjen mangler, vil det bli belastet et gebyr på SEK 100.

Ved endring kan vi ikke alltid garantere tilgjengelighet av ønsket størrelse. I så fall tilbyr vi muligheten til å bytte til et annet produkt eller få refusjon. For bytte, vennligst legg inn en ny bestilling via vår nettside.

Av hygieniske årsaker kan sokker og støttestrømper som er prøvd ikke returneres. For godkjent retur må disse ligge i ubrutt originalemballasje, helt uprøvd.

Når du returnerer produkter fra et pakketilbud/pakkepris eller fra et kjøp hvor du har benyttet deg av en mengderabatt, opphører gjeldende kampanje eller mengderabatt for produktene du velger å beholde.

Returseddel og returetikett finner du på baksiden av pakkseddelen. Så start med å sjekke at følgeseddelen ikke sitter fast på innsiden av emballasjen.

Hvis du ikke finner den, kontakt vår kundeservice så sender vi deg en ny på e-post.

Du må alltid sende returen med vår returfraktetikett.

Bruk returetiketten som følger med forsendelsen og lever returen til nærmeste Bring-agent/post i butikk. Lagre kvittering for innsending.

Du vil motta en e-post fra oss, kalt "Retur", når returen din er behandlet. Du vil også motta en e-post fra Klarna med oppdatert betalingsinformasjon.

Du kan alltid spore returen din via Bring nettside eller app gjennom pakke-ID på leveringskvitteringen du mottar når du leverer returen. Du kan også søke på Posten.no

Hvis du har spørsmål angående returen din, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg.

Du kan sette fakturaen din på pause hos Klarna, noe som fører til at fakturaen blir satt på vent. Dette gjør du ved å kontakte Klarnas kundeservice, eller ved å logge inn på «Mine sider» på Klarnas nettsider, eller logge inn via Klarna-appen og «Rapporter retur».

Når vi har mottatt din retur på vårt lager, settes den i kø for håndtering og kreditering til Klarna. Dette tar ca 2-3 virkedager og så snart det er klart vil du motta en e-post fra oss som bekrefter at vi har håndtert returen din.

Tilbakebetalingen skjer via Klarna og det tar 2-5 bankdager før de foretar tilbakebetalingen til deg etter at vi i Myfeet har registrert returen din. Hvis du har spørsmål om refusjonen, vennligst kontakt Klarna.

Tilbakebetalingen skjer via Klarna og pengene blir automatisk utbetalt til kontoen du oppga ved betaling. Dersom du ikke har mottatt refusjon innen 2-5 bankdager etter at returen er behandlet, ta kontakt med Klarnas kundeservice – de hjelper deg.

Du har både retur- og bytterett i 14 dager.

Varen du returnerer må være i ubrukt stand og i originalemballasjen. Ved retur er du ansvarlig for returfrakten, som i etterkant belastes med 69 NOK. (Ved bytte belastes ingen returfrakt)

Bruk alltid returseddelen som følger med forsendelsen, hvis den mangler, kontakt vår kundeservice for en ny.

Av hygienegrunner er produkter som sokker, støttesokker, støttetights og visse beskyttelser unntatt fra angreretten. Ved retur av et slikt produkt skal emballasjen være ubrutt og produktet helt ubrukt. Bytteretten ved feil størrelse gjelder ikke dersom produktet er prøvd på. Les mer i vår returinformasjon.

Både angrerett og åpent kjøp tar sikte på å gi deg som kunde mulighet til å angre et kjøp og returnere varen innen en viss tid etter kjøpet.

Leveringskostnaden på 59NOK refunderes ved retur.

Du bytter ved å legge inn en ny bestilling på vår nettside. Når du legger inn en ny bestilling, vil du også motta en ny faktura. Din første bestilling vil bli kreditert eller refundert avhengig av betalingsmåten du har valgt.

Reklamasjon

Alle klager behandles via vår kundeservice. Du kan kontakte oss via telefon, +46 101 887 988 (hverdager 10:00-15:00) eller e-post, info@myfeet.no så hjelper vi deg.

Ved henvendelse til kundeservice, vennligst legg ved bilder som viser feilen/klagen, bilde av hele paret samlet og ordrenummeret og send det til info@myfeet.no

Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Forbrukerkjøp reguleres av forbrukerkjøpsloven.

Alle våre klager behandles via vår kundeservice. Ved en reklamasjon send en epost til info@myfeet.no for å informere om reklamasjonen så hjelper vi deg.

Når vi har mottatt og behandlet klagen din, vil du motta en bekreftelsesmail fra oss. Hvis klagen din blir kreditert, vil du også motta en e-post kalt "Return" som informerer deg om at vi har mottatt returen din. Dette fordi vi har gjort en justering av din faktura i forbindelse med reklamasjonen.

Reklamerte varer som kan komme til nytte for andre, doneres til veldedige formål.

Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg med dine spørsmål.


RING OSS

Telefon: +46 101887988
Mandag-fredag kl. 10-15



MAIL OSS

E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager