Levering
Om frakt
Vi sender din bestilling med Bring og leverer til nærmeste Bring-postkontor/post i butikk for henting.
Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp fra 599 kr.
Bestillinger som havner under 599 NOK belastes med frakt på 59 NOK. Bestillinger over 599 NOK sendes gratis.
Gå inn på Bring.no og skriv inn sporingsnummeret og klikk SPOR. Her kan du bestille hjemlevering og motta prisinformasjon samtidig.
Nei. Alle leveranser fra oss sendes fra vårt lager i Sverige. Som kunde betaler du kun oppgitt frakt hvis du handlet under 599 NOK. Ingen andre gebyrer belastes.
Nei, vi kan dessverre ikke sende ekspressfrakt. Vi tilbyr standard leveringsmetoder med Bring.
Om levering
En bestilling sendes fra oss innen 1-3 virkedager (lagervarer) eller 2-5 virkedager (bestillingsvarer).
Hvis det av en eller annen grunn tar tid før vi kan sende bestillingen din, vil vi kontakte deg via e-post.
Når bestillingen din forlater vårt lager, sender vi ut en e-post om at bestillingen din er på vei. I den e-posten er det en klikkbar sporingslenke og via lenken kan du følge leveringen din.
Hvis du ikke har mottatt e-posten innen angitt leveringstid eller har andre spørsmål om bestillingen din, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.
Vi sender din bestilling med Bring og leverer til nærmeste Bring-postkontor/post i butikk for henting.
Du har 7 dager på deg til å hente pakken din hos agenten før pakken returneres automatisk til oss. Vi krever et gebyr på 200kr for bestillinger som kommer tilbake uavhentet.
Start med å sjekke at mobilnummeret på ordrebekreftelsen stemmer. Hvis det er feil, er det sannsynligvis derfor du ikke har mottatt et varsel.
Leveringen kan også ha blitt forsinket hos Bring av en eller annen grunn og ikke kommet innen angitt tid, men ring gjerne vår kundeservice så hjelper vi deg med å spore leveringen din.
Etter at en ordre har ligget hos agenten i 7 dager og ikke hentet i tide, returneres den tilbake til vårt lager.
Vær oppmerksom på at vi tar et gebyr på 200kr for frakt- og håndteringskostnader i forbindelse med håndtering av returen ved en uavhentet forsendelse. Se våre kjøpsbetingelser.
Hvis du ønsker å motta bestillingen din igjen, vennligst legg inn en ny bestilling på vår nettside.
Hvis noe mangler på bestillingen din, kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg umiddelbart, ved å refundere eller kreditere fakturaen.
Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen den tiden vi har lovet, vennligst kontakt vår kundeservice for mer informasjon.
Hvis noen av varene midlertidig mangler fra vårt lager, vil vi varsle deg via e-post.
Hvis du har mottatt bestillingen din, men det mangler varer i forsendelsen, vennligst kontakt vår kundeservice.
Hvis pakken din er skadet når du henter den, sjekk om skaden også har påvirket innholdet og sørg for at ingenting mangler.
Dersom skaden er betydelig eller noe har forsvunnet – send krav direkte til representanten og kontakt vår kundeservice så hjelper vi deg videre.
For levering til Svalbard, vennligst kontakt vår kundeservice. Du kan nå oss på +46 101 887 988 eller info@myfeet.no
Nei.
Dessverre er det ikke mulig å gjøre noen endringer i bestillingen når den først er registrert hos oss fordi den umiddelbart begynner å bli håndtert i våre automatiske systemer.
Ja.
Dette endrer du i kassen, under nr. 4 - Fullfør bestilling, ved først å fylle inn dine detaljer med epostadresse og postnummer. Du kan deretter endre leveringsdetaljene for bestillingen din ved å klikke "Endre" i Leveringsboksen.
Når bestillingen din er på vei, kan du bestille hjemlevering via Bring til en kostnad. Gå inn på Bring.no og skriv inn sporingsnummeret ditt og klikk på SPOR. Her kan du så bestille hjemlevering og finne ut kostnaden for dette.
Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg med dine spørsmål.