Bestillinger

Å handle hos oss er enkelt! Her finner du all informasjonen du trenger om hvordan bestillinger fungerer. Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp under kjøpet, er vår kundeservice her for å hjelpe deg.

Slik handler du

Du trenger både epostadresse og BankID for å handle hos oss.

Når du har funnet produktet/produktene du ønsker å kjøpe, velg eventuelt størrelse og trykk så "Legg i handlekurv". Du kan da velge å fortsette å handle eller gå til kassen.
Øverst til høyre på siden finner du handlekurven din som viser antall produkter du har lagt til og hvis du klikker på handlekurven vil du også se summen av bestillingen din.

Når du er ferdig går du til kassen hvor du legger inn kundeopplysningene dine, velger ønsket betalingsmetode via Klarna og fullfører bestillingen. I noen tilfeller vil du bli bedt om å bekrefte kjøpet med BankID.


Når du har fullført kjøpet, sendes en ordrebekreftelse umiddelbart til din angitte epostadresse.

Nei. Du trenger ikke registrere deg for å bestille.

Mobilnummer trengs for at du skal kunne få en varsling på SMS når bestillingen din har nådd ditt lokale utleveringssted.

Dersom et produkt har status "Bestillingsvare", er det ikke på vårt lager, men bestilles hjem fra en av våre leverandører umiddelbart etter at du har gjort kjøpet.

Bestilte varer sendes fra oss innen 2-5 arbeidsdager.

Nei. Et produkt er ikke reservert når det kun er lagt i handlekurven eller er i kassen.

Det er ikke mulig å reservere et produkt på nettsiden.

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så kan vi hjelpe deg med en forhåndsbestilling, for eksempel hvis du vil være garantert å motta et produkt så snart vi får det tilbake på lager.

Ja, det er mulig å forhåndsbestille en vare som skal være på lager.

Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg med dette. Du må gjennomføre bestillingen selv via Klarna og derfor er BankID og epostadresse nødvendig.

Ja, hvis du vil, kan vi legge inn en bestilling for deg, men du må godkjenne den selv.

Når vi har registrert bestillingen din og all nødvendig informasjon, vil en e-post bli sendt fra Klarna til deg. E-posten inneholder en lenke og via den fullfører du bestillingen din ved å velge betalingsmetoden du ønsker.

For at vi skal kunne hjelpe deg med dette trenger du en epostadresse og BankID.

Nei, vi har dessverre ikke fysiske butikker i Norge.

Du kan kun kjøpe våre produkter via vår nettside.

Ja, du kan handle som en bedrift. Det som kreves er at bedriften med organisasjonsnummer må være registrert hos Klarna, ellers kan du ikke gjennomføre kjøpet.

Når du kommer til kassen trykk der det står «Bytt til firmakunde» øverst til høyre og fortsett deretter etter instruksjonene.

Bestilling - om din ordre

Først av alt, sjekk at du har fylt ut alle opplysninger riktig ved bestilling.

Andre grunner til at en ordre ikke kan fullføres kan være:

- En midlertidig feil i betalingsprosessen
- Rabattkode er ugyldig
- Driftsforstyrrelse

Når du har sjekket punktene nevnt ovenfor, prøv igjen. Du kan også prøve å legge inn bestillingen via en annen enhet, for eksempel en datamaskin, mobiltelefon osv.

Hvis problemet vedvarer, kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Ja, du kan angi en annen leveringsadresse før du fullfører bestillingen, under nummer 4 i kassen.

Fyll først inn "Dine detaljer" og under neste del "Levering" har du mulighet til å justere leveringsadressen ved å klikke "Endre" øverst til høyre i boksen.

Nei, det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer, tillegg eller kansellere bestillingen etter at den er fullført da behandlingen i våre automatiske systemer starter umiddelbart.

Etter å ha fullført bestillingen korrekt, vil du motta en ordrebekreftelse til epostadressen du oppga ved kjøpstidspunktet.

Hvis du ikke finner en ordrebekreftelse, sjekk først spam eller søppelpost i eposten din, før du gjør et nytt forsøk.

Manglende ordrebekreftelse skyldes enten at epostadressen er feil, eller at ordren ikke ble fullført på riktig måte. Start med å sjekke at e-posten med ordrebekreftelsen ikke har havnet i søppelpostmappen. Finner du den ikke der heller, ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg videre.

En bestilling sendes fra oss innen 1–3 virkedager (lagervare) eller 2–5 virkedager (bestillingsvare).


Beregn også at Bring har en leveringstid på 1–2 virkedager etter at ordren har forlatt vårt lager.


Hvis vi av en eller annen grunn blir forsinket med å sende din bestilling, vil vi kontakte deg via e-post.

Nei. Vi klarer dessverre ikke å kombinere to forskjellige bestillinger i en og samme pakke.

Hvis bestillingen din må kanselleres, kan det skyldes at varen du bestilte ikke lenger er tilgjengelig.

Skulle dette skje vil vi kontakte deg via e-post eller telefon og vi hjelper deg gjerne med å finne et tilsvarende produkt.

Hvis vi ikke kan levere bestillingen din i henhold til vilkårene vi har spesifisert, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon.

Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg med dine spørsmål.


RING OSS

Telefon: +46 101887988
Mandag-fredag kl. 10-15



MAIL OSS

E-post: info@myfeet.no
Vi svarer innen ett døgn på hverdager